Syftet och mina tankar om bloggen!

Jag har ett tag tänkt börja blogga igen, som sagt jag har gjort det förr men då var det bara om min vardag och hur kul är det? Inte så intressant tycker jag när man läst andras bloggar.
Å andra sidan finns det dom som skriver andra saker också och inte bara massa gagg!

Om jag ska nämna en person som vet vad han skriver och har bra åsikter om det han skriver så är det min bästa vän Morgan, vars blogg han har heter, www.morgans.nu som du säkert redan visste (; Om du inte har en aning om vad jag talar om så handlar hans blogg bland annat om hans läggning, han är bög och helt underbar. En kille som har så mycket att säga. Om du inte vart inne där så ta en titt!
Sist men inte minst, designen på min blogg är dessutom gjord av Morgan!

Syftet med min blogg nu är att jag som sagt att inte skriva när jag vaknade imorse, vad jag åt till lunch eller vad jag ska göra den senaste timmen.. Utan jag ska skriva om bland annat:
Musik.
Händelser, saker som händer eller har hänt.
Just nu, det kommer ni får veta mer om sen.
Frågor som rör våran vardag, som det senaste inlägget jag skrev.


Emelie Sundberg

Morgan Wahlund, bästa vän!


Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Hej! :D Kan inte du svara på dagens fråga? :)

2010-07-24 @ 15:20:13
URL: http://morgans.nu
Postat av: Martin "tolvan"

du glömde mig ;O

2010-07-24 @ 18:48:06
URL: http://tolvans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0